Vad innebär det att arbeta inom Office Management?
Detta är en central funktion som behöver vara väl insatt i vad vi gör på Revelop och känna alla medarbetare och partners väl. Att veta vad som är viktigt gällande första intryck och positiv upplevelse för externa besökare och även internt för våra medarbetare, är en konst.
Det kräver god människokännedom, integritet, känsla för service, prestigelöshet, professionalitet och samarbetsförmåga.
Vi får ofta berömmande kommentarer över hur trevligt man blir bemött hos oss, och att saker ”bara händer” innan man ens själv agerat.
Office Management ansvaret inkluderar bl.a. reception, kontorsadministration, logistik och kan innehålla följande arbetsuppgifter;
- Bidra i utveckling av Revelops administrativa effektivisering och kundupplevelse i möten med Revelop.
- Tillsammans med kollegorna inom HR skapa och bidra till en positiv och inspirerande arbetsmiljö för medarbetarna.
- Ansvara för värdeskapande onboarding och offboarding process
- Stötta Marknadsfunktionen med intern/extern kommunikation, sociala medier mm
- Ansvara för företagets växel nr och hantera inkommande samtal.
- Organisera process kring bud leverans, tidningar, post mm
- Ombesörja inköp av varor till kontoret, kaffe, snacks, mjölk, frukt mm
- Ge support och vara behjälplig som PA till delägarna.
- På uppdrag genomföra specialprojekt av ledningen
- Ansvara för effektiv reseadministration, samarbetsavtal med hotell, researrangörer
- Ansvara för att kontorets maskinpark är välfungerande och att kontorsmaterial är tillgängligt