Vad innebär det att arbeta inom C/O workspace?
Detta är Revelops egen koncept för flexibla kontor och som drivs i egen regi. Detta göra vi för att vi vill verka nära våra kunder. Med över 300 000 kvadratmeter utvecklingsbara ytor för både kontor, lager, lätt industri och skola kan vi leverera precis det kunden behöver – allt från en lokal i standardskick, till en helt färdig arbetsplatslösning där allt som behöver göras är plugga in datorerna och börja arbeta.
C/O kontorslösning skapar förutsättningar för att minska kontorskostnaderna, få fler kontor och erbjuda medarbetare mindre restid som en riktigt bra förmån. En hållbar lösning för arbetsgivare och arbetstagare.
Revelops team ansvarar för att våra kunder får uppleva den ultimata workspace-upplevelsen hela vägen, från första kontakt till vardagens utmaningar och möjligheter.
C/O teamet jobbar tätt ihop med våra förvaltningsansvariga och följande arbetsuppgifter kan ingå;
- Proaktiv försäljning & sourcing av nya kunder
- Bearbetning av inkommande leads
- Visningar, offert och avtalsskrivning
- In- och utflyttningar
- Uppföljningsmöten med befintliga kunder
- Planera och genomföra kundevents
Läs mer här, www.careofworkspace.se
Om Revelop
Revelop är en aktiv förvaltare av institutionellt kapital som förvärvar och utvecklar fastigheter med outnyttjad potential. Genom en tematisk investeringsstrategi som kombinerar makrotrender med lokal tillväxt identifierar och förädlar Revelop förbisedda tillgångar som höjer dess värden.
Bolaget förenar affärsmöjligheter med hållbar utveckling och omvandlar byggnader till investeringar med attraktiv avkastning och kvalitativa utrymmen, samtidigt som det stöttar en mer resurseffektiv stads- och samhällsutveckling.
Revelop grundades 2004 och rankas idag som en av världens bäst presterande fastighetsfondsförvaltare vad gäller stabil utveckling över tid. Det förvaltade kapitalet uppgår till cirka 13,4 miljarder kronor.
* Av data- och analysföretaget Burgiss, del av MSCI Inc
Jobbar du redan på Revelop ?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.